5 oktober 2010

Pyssel

Jag är lite periodare när det gäler pyssel. Ett tag hade jag dille på att göra smycken och det händer väl att jag tar fram det någon gång då och då men just nu är det kortmakande som gäller!

Jag har egentligen aldrig riktigt förstått, och framförallt inte fastnat för, scapbooking/scrappande (stavas det så?). Däremot är det roligt att göra kort i alla dess former. Jag har precis avslutat projektet "Inbjudningskort till mammas Halloween/Inflytningsmiddag" och snart ska jag påbörja projektet "Boken om Molly Munter".
Inbjudningskort med Halloween/Höst tema
Den där boken har jag haft intentioner att påbörja i flera veckor men inte riktigt fått fart på. Först hade jag tänkt att ägna en del av lördagen att komma igång men nu kommer blivande svägerskan och hennes sambo på middag så vi får se om jag lyckas med alla grejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar