1 april 2011

Påsar under ögonen och regntunga skyar

Jag är trött... Så där "jag är så trött att jag nästan kan somna stående trött".
Jag har provat att sova lite, sova mycket men inget hjälper. Jag är bara trött. I morse på bussen sa t.o.m mina medresenärer och chaufför på linje 555 att jag var trött. Det var bara Henrik som tyckte jag verkade vara som vanligt, men så är han synskadad/nästan blind så han ser inte påsarna under ögonen.

Något som definitivt hade hjälpt är sol. Bara en liten stund i alla fall. Att bara få sitta och sörpla på en god latte i solskenet. Hoppas våren kommer snart... Den är ovanligt efterlängtad.

Ska för övrigt besöka systern på hennes (gymnasie) skola och få gratis ansiktsbehandling. Hon varnade att det kunde ta lite tid eftersom de är nya i sin utbildning. "Ingen fara" sa jag. För sen när blev det jobbigt att bli ompysslad i ett par timmar. Not now, not ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar